Utställarinformation SAPSA VårIMPULS 2019

När: tisdag, 14 maj 2019 | Var: Clarion Hotel Post, Drottningtorget 10, Göteborg

  • Sponsor Information (in English)

    Talarinformation till VårIMPULS 2019

    Guldsponsor
    – Förtur till talartid (måste godkännas av talarrådet)
    – Monteryta 8 kvm (el, två bord och två stolar)
    – Val av monterplats (först till kvarn)
    – 4 fria deltagare exkl. talare
    – Halvsidesannons i SAPSAnytt 2019 (utkommer efter VårIMPULS)
    – Loggoprofilering på VårIMPULS-sidan och -brev

    Bronssponsor
    – Möjlighet till talartid (måste godkännas av talarrådet)
    – Monteryta 4 kvm (el, ett bord och en stol)
    – 2 fria deltagare exkl. talare
    – Loggoprofilering på VårIMPULS-sidan

    Tillval till sponsorpaketet, bokas direkt via SAPSA:
    – Skärm (3 000 kr)

    Vill du bjuda på mat och dryck i din monter, vänligen kontakta Clarion Hotel Post konferensavdelning direkt. Kontaktperson för VårIMPULS är Carolina Möller, tel: +46 31- 61 90 21, mail: carolina.moller@choice.se.

    Sista dag för tillvalsbeställning är tisdag den 23 april.

    Gemensamt mingel kvällen innan
    På kvällen den 13 maj är det SAPSA-mingel på Clarion Post. Alla deltagare är välkomna. Vänligen ange i registreringen om du vill delta.

    Talartid
    Som utställare har du möjlighet att ansöka om en talartid. Alla talartider är 20 minuter och ska vara baserade på kunskap/erfarenhet/kundprojekt, och inte en säljpresentation. Efter presentationen kan föreläsaren stanna i lokalen 10 minuter för frågor och diskussion. Av erfarenhet vet vi att presentationer med kunder drar en större publik.


    Datum: tisdag den 14 maj
    Tid:
    Start kl. 09.00 och slutar kl. 17.00
    Plats: Clarion Hotel Post, Göteborg

    Gods/bud till VårIMPULS
    Material sänds till leveransadressen:
    Clarion Hotel Post
    Åkareplatsen 2-4
    411 03 Göteborg

    Paket kan skickas mellan kl. 08:00-16:00 på vardagar.

    Allt material som skickas ska märkas med följande:
    – SAPSA VårIMPULS 14/5
    – Företagsnamn
    – Kontaktperson (på plats) + telefonnummer

    Retur av material ska märkas med följande:
    – Returadress
    – Kontaktperson + telefonnummer
    – Vilken budfirma som kommer att hämta godset

    Vi är tacksamma om godset hämtas så snart som möjligt efter konferensens slut.

    Inflyttning
    – Lokalen är öppen för inflyttning från måndag den 13 maj kl. 18:00.
    – Lokalen öppnar kl. 07:00 tisdag den 14 maj. Montern ska vara färdig och bemannad senast kl. 08:30

    Hotellrum
    Du bokar själv ditt boenden. SAPSA har bokat upp ett antal rum till priset 1 400 kr inkl. moms per rum och natt på Clarion Hotel Post. Maila din bokning till: group.post@choice.se eller ring 031 – 61 90 00 och uppge namn, datum, kod GR018769 samt ditt kreditkortsnummer.

    Parkering
    Parkering sker i Nordstans parkeringshus. Det går bra att köpa en biljett i hotellreceptionen till ett rabatterat pris av 160 SEK inkl. moms/dygn. Läs mer på hotellets hemsida.

    Frågor
    Skicka ett mail till sapsa@sapsa.se eller kontakta:
    Ammi Gammal, ammi.gammal@sapsa.se, +46 73 444 1750
    Åsa Jonsson, asa.jonsson@sapsa.se, +46 73 444 1728


    Vänligen registrera dig som sponsor/utställare nedan.

    • Pris
    • Registrera
  • Pris

    2 500

    Extra deltagare

  • Registrera