Utställarinformation SAPSA VårIMPULS 2019

När: tisdag, 14 maj 2019 | Var: Clarion Hotel Post, Drottningtorget 10, Göteborg

  • Vill du synas på södra Sveriges största SAP-event?

    Förra gången SAPSA VårIMPULS var i Göteborg hade vi rekordmånga 420 deltagare varav 60% kom från olika användarföretag och utvärderingen visade på mycket nöjda deltagare, både från sponsorer och användarföretag. Anställda hos våra användarföretag går kostnadsfritt vilket borgar för ännu fler kunder. Vi hoppas att ni vill vara med och synas på södra Sveriges största SAP-event!

    Vänligen registrera dig som sponsor/utställare nedan. Fullbokat!

    Sponsor Information (in English)

    Talarinformation till VårIMPULS 2019

    Guldsponsor: 50 000 kr (icke-medlem 100 000 kr)
    – Förtur till talartid (måste godkännas av talarrådet)
    – Monteryta 8 kvm (el, två bord och två stolar)
    – Val av monterplats (först till kvarn)
    – 4 fria deltagare exkl. talare
    – Halvsidesannons i SAPSAnytt 2019 (utkommer efter VårIMPULS)
    – Loggoprofilering på VårIMPULS-sidan och -brev

    Bronssponsor: 25 000 kr (icke-medlem 50 000 kr)
    – Möjlighet till talartid (måste godkännas av talarrådet)
    – Monteryta 4 kvm (el, ett bord och en stol)
    – 2 fria deltagare exkl. talare
    – Loggoprofilering på VårIMPULS-sidan

    Tillval till sponsorpaketet, bokas direkt via SAPSA:
    – Skärm (3 000 kr)

    Vill du bjuda på mat och dryck i din monter, vänligen kontakta Clarion Hotel Post konferensavdelning direkt. Kontaktperson för VårIMPULS är Carolina Möller, tel: +46 31- 61 90 21, mail: carolina.moller@choice.se.

    Sista dag för tillvalsbeställning är tisdag den 23 april.

    Gemensamt mingel kvällen innan
    På kvällen den 13 maj är det SAPSA-mingel på Clarion Post. Alla deltagare är välkomna. Vänligen ange i registreringen om du vill delta.

    Talartid
    Som utställare har du möjlighet att ansöka om en talartid. Alla talartider är 20 minuter och ska vara baserade på kunskap/erfarenhet/kundprojekt, och inte en säljpresentation. Efter presentationen kan föreläsaren stanna i lokalen 10 minuter för frågor och diskussion. Av erfarenhet vet vi att presentationer med kunder drar en större publik.


    Datum: tisdag den 14 maj
    Tid:
    Start kl. 09.00 och slutar kl. 17.00
    Plats: Clarion Hotel Post, Göteborg

    Gods/bud till VårIMPULS
    Material sänds till leveransadressen:
    Clarion Hotel Post
    Åkareplatsen 2-4
    411 03 Göteborg

    Paket kan skickas mellan kl. 08:00-16:00 på vardagar.

    Allt material som skickas ska märkas med följande:
    – SAPSA VårIMPULS 14/5
    – Företagsnamn
    – Kontaktperson (på plats) + telefonnummer

    Retur av material ska märkas med följande:
    – Returadress
    – Kontaktperson + telefonnummer
    – Vilken budfirma som kommer att hämta godset

    Vi är tacksamma om godset hämtas så snart som möjligt efter konferensens slut.

    Inflyttning
    – Lokalen är öppen för inflyttning från måndag den 13 maj kl. 18:00.
    – Lokalen öppnar kl. 07:00 tisdag den 14 maj. Montern ska vara färdig och bemannad senast kl. 08:30

    Hotellrum
    Du bokar själv ditt boenden. SAPSA har bokat upp ett antal rum till priset 1 400 kr inkl. moms per rum och natt på Clarion Hotel Post. Maila din bokning till: group.post@choice.se eller ring 031 – 61 90 00 och uppge namn, datum, kod GR018769 samt ditt kreditkortsnummer.

    Parkering
    Parkering sker i Nordstans parkeringshus. Det går bra att köpa en biljett i hotellreceptionen till ett rabatterat pris av 160 SEK inkl. moms/dygn. Läs mer på hotellets hemsida.

    Frågor
    Skicka ett mail till sapsa@sapsa.se eller kontakta:
    Ammi Gammal, ammi.gammal@sapsa.se, +46 73 444 1750
    Åsa Jonsson, asa.jonsson@sapsa.se, +46 73 444 1728


    Vänligen registrera dig som sponsor/utställare nedan.

    • Pris
    • Registrera
  • Pris

    2 500

    Extra deltagare

  • Registrera