Utställarinformation SAPSA IMPULS 2019

Var med som utställare under SAPSA IMPULS den 4-5 november på Clarion Hotel Sign i Stockholm.

Vill du bli sponsor på SAPSA IMPULS 2019. Maila SAPSA. sapsa@sapsa.se

Länk: Ansökan om talartid

Sponsor Information (in English)

Guldsponsor: 90 000 kr (ej medlem 180 000 kr)
– Förtur till två talartider (måste godkännas av SAPSA:s talarråd)
– Guld monteryta 8kvm (el, två bord och två stolar)
– 6 fria deltagare exkl. talare
– Roll-up i keynote-salen
– Logga på IMPULS-sida och -brev

Silversponsor: 70 000 kr (ej medlem 140 000 kr)
– Förtur till en talartid (måste godkännas av SAPSA:s talarråd)
– Silver-monteryta 5 kvm (el, ett bord och två stolar)
– 4 fria deltagare exkl. talare
– Logga på IMPULS-sidan

Bronssponsor: 50 000 kr (ej medlem 100 000 kr)
– Möjlighet till talartid (måste godkännas av SAPSA:s talarråd)
– Brons-monteryta 3 kvm (el, ett bord och en stol)
– 2 fria deltagare exkl. talare
– Logga på IMPULS-sidan

Tillval till sponsorpaketet:
Skärm 55´= 6 000 kr (2 dagar)
– Skärm 42´= 5 000 kr (2 dagar)

Vill du profilera ditt företag extra mycket, vara med och sponsra kvällen, en hands-on workshop eller något annat? Hör av dig till oss.


Tillvalsbeställning
Vill du beställa något extra till er monter, kontakta Clarion Hotel Sign konferensavdelning direkt. Kontaktperson för IMPULS är Beatrice Söderholm, beatrice.soderholm@choice.se

Välkomna som utställare från Clarion Hotel Sign

Förtäring & dryck på Clarion Sign

Boka hotellrum på Clarion Sign

Gemensam kväll
På kvällen den 4 november är det SAPSA-kväll på Clarion Sign och innan det är det mingel bland monterarna. Som utställare har du då möjlighet att bjuda på mat och dryck i din monter. Vänligen kontakta Clarion Hotel Sign konferensavdelning direkt. Kontaktperson för IMPULS är Beatrice Söderholm, beatrice.soderholm@choice.se

Talartid
Som utställare har du möjlighet att ansöka om en talartid. Talarrådet måste godkänna samtliga talartider. Talartid med kund ges företräde. Alla talartider är 20 minuter och ska vara baserade på kunskap/erfarenhet/kundprojekt, och inte vara en säljpresentation. Efter presentationen kan föreläsaren stanna i lokalen (ej scenen) 10 minuter för frågor och diskussion.